Dodací a reklamační řád internetového obchodu www.zebriky-tmt.cz společnosti StavUR s.r.o. se sídlem Svárovec 921,Zlín 763 02.Platný od 1.8.2019.
Tento ,,Dodací a reklamační řád,, je vypracován v souladu s platnými obchodními podmínkami a podává podrobné a praktické rady jak postupovat při objednávce, převzetí objednaného zboží a případné reklamaci.
Jak probíhá komunikace a dodání zboží:
- V případě, že odešlete objednávku, přijde Vám do hodiny elektronické potvrzení, že náš software Vaši objednávku přijal. Pokud se tak nestane, Vaše objednávka nebyla do našeho systému doručena a musíte ji opakovat. Popř. tuto situaci ověřte telefonicky na číslo +420 777 785844
- Během následujícího pracovního dne dostanete emailem informaci, která Vaši objednávku přijala. Obsahuje termín dodání, platební podmínky. V detailu každého produktu uvidíte, zda je zboží skladem nebo na dotaz. Proto datum dodání je závislé na dostupnosti zboží. V případě že zboží není skladem, dostanete zprávu o aktualizaci s předpokládaným termínem, ve kterém bude objednané zboží připraveno k expedici.
- V den, kdy je zboží expedováno vám odešleme zprávu s názvem ODESLÁNO, která znamená, že tento den bude zboží předáno smluvnímu přepravci, který je povinen zboží doručit do 1 až 4 pracovních dní. Pokud zboží v této lhůtě nedostanete, ihned nás informujte, budeme neprodleně doručení reklamovat.
- O jakékoliv případné změně vás informujeme obratem.
Další zprávy již budete dostávat od smluvního přepravce:
- V den, kdy Vám má být zásilka doručena Vás bude telefonicky kontaktovat dispečer, popřípadě řidič, aby si ověřil, kdy budete k zastižení.
Důležité pokyny k předání zboží:
- Objednané zboží se dodává v balení, které určil výrobce zboží. Každý kus posílaného zboží je před expedicí zkontrolován a křehké zboží dodatečně zabaleno. Přesto nelze vyloučit škody, ke kterým může dojít v průběhu přepravy. Proto je kupující povinen při převzetí zboží zkontrolovat neporušenost obalů a fyzický stav zboží otevřením zásilky.
Zde je návod na co je třeba se při kontrole zaměřit:
- Veškeré sklolaminátové/hliníkové žebříky a pracovní platformy nabízené na našem eshopu www.zebriky-tmt.cz se přepravují nebalené, proto důkladně zkontrolujte, zda nejsou ohnuté příčky nebo proražené bočnice. Drobné nečistoty a mechanické oděrky nejsou v tomto případě důvodem k odmítnutí a reklamaci objednaného zboží.
- Ostatních druhy zboží se přepravují v kartonovém obalu nebo v obalu- bublinkové folii. U takovéto zásilky otevřete obal a zkontrolujte obsah zásilky, zda zboží uvnitř není viditelně poškozené.
- Pokud zjistíte závadu nebo poškození i na obalu, je nutné, abyste tuto skutečnost (rozsah poškození) uvedli v přepravních listech (například potrhaný obal, protržený obal atd.), případně můžete poškozené zboží odmítnout.
- Tato kontrola se samozřejmě vztahuje pouze na viditelné poškození obalu a viditelné poškození zboží, které nastalo během přepravy a které je patrné při otevření obalu. Není nutné kontrolovat správný počet. Případné skryté vady jsou řešeny v rámci záruky obchodních podmínek.
Přestože spolupracujeme s prověřenými partnery, může se stát, že se zboží poškodí během manipulace a přepravy. Doporučujeme proto zboží zkontrolovat při převzetí. Pokud se vám zdá, že je obal jakkoliv poškozený, uveďte tuto skutečnost do přepravního(dodacího) listu . Podpisem čistého přepravního listu potvrzujete, že jste zboží převzali bez závad. Poté již není možné vyhovět následným reklamacím na případné mechanické poškození, které bylo způsobeno během přepravy. (viz.vyhláška 163 o silniční přepravě)
Záruka, reklamace:
Podmínky záruky a způsob reklamace je zpracován v obchodních podmínkách v odstavci 7. Zde najdete praktické rady jak postupovat.
Pokud zjistíte v době záruky závadu (nesmí být způsobena nesprávným užíváním), vadu jakosti atd., je možné nárokovat u naší společnosti opravu zboží nebo jeho výměnu za nové. V tomto případě postupujte následujícím způsobem:
- Oznamte telefonicky +420 777 785844, nebo elektronicky na email obchod@zebriky-tmt.cz , že Vámi objednané zboží není v pořádku. Upřednostňujeme elektronickou formu, protože pokud k elektronické reklamaci připojíte podrobný popis či fotografie, pomůže to významně ke zkrácení lhůty potřebné k vyřízení.
- Co nejdříve, nejpozději následující pracovní den se s Vámi telefonicky spojí náš obchodní zástupce, aby projednal, zda se skutečně jedná o vadu jakosti, funkce atd. (někdy se jedná jen o nedorozumění či nepochopení funkce zakoupeného výrobku).
- Pokud po tomto telefonátu bude zřejmé, že výrobek je skutečně vadný, je nutné jej zaslat na naši adresu.: StavUR s.r.o.,Svárovec 921,Zlín 763 02. K reklamaci přiložte doklad potvrzující zakoupení zboží u naší společnosti. Zboží nám musíte zaslat na Vaše náklady. V případě, že bude Vaše reklamace vyhodnocena jako oprávněná, budou Vám tyto poplatky vráceny.
- Poté co bude po fyzické kontrole v naší společnosti zřejmé, že výrobek je vadný a je vyloučeno, že vada vznikla nesprávným používáním, provedeme v zákonné lhůtě opravu či výměnu. Posouzení toho, zda bude zboží opraveno nebo vyměněno za nové, přísluší společnosti StavUR s.r.o.
- Po opravě či výměně zašleme zboží na naše náklady zpět na adresu, kterou udáte při reklamaci.
internetová adresa: www.zebriky-tmt.cz
Ve Zlíně dne 1.8.2019