Dodací a reklamační řád

Dodací a reklamační řád internetového obchodu www.zebriky-tmt.cz společnosti StavUR s.r.o. se sídlem Svárovec 921,Zlín 763 02.Platný od 1.8.2019.

Tento ,,Dodací a reklamační řád,, je vypracován v souladu s platnými obchodními podmínkami a podává podrobné a praktické rady jak postupovat při objednávce, převzetí objednaného zboží a případné reklamaci.

 Jak probíhá komunikace a dodání zboží:

  • V případě, že odešlete objednávku, přijde Vám do hodiny elektronické potvrzení, že náš software Vaši objednávku přijal. Pokud se tak nestane, Vaše objednávka nebyla do našeho systému doručena a musíte ji opakovat. Popř. tuto situaci ověřte telefonicky na číslo +420 777 785844
  • Během následujícího pracovního dne dostanete emailem informaci, která Vaši objednávku přijala.Obsahuje termín dodání,platební podmínkydetailu každého produktu uvidíte, zda je zboží skladem nebo na dotaz. Proto datum dodání je závislé na dostupnosti zboží.V případě že zboží není skladem, dostanete zprávu o aktualizaci s předpokládaným termínem, ve kterém bude objednané zboží připraveno k expedici.
  • V den, kdy je zboží expedováno vám odešleme zprávu s názvem ODESLÁNO, která znamená, že tento den bude zboží předáno smluvnímu přepravci, který je povinen zboží doručit do 1 až 4 pracovních dní. Pokud zboží v této lhůtě nedostanete, ihned nás informujte, budeme neprodleně doručení reklamovat.
  • O jakékoliv případné změně vás informujeme obratem.

 Další zprávy již budete dostávat od smluvního přepravce:

  •  V den, kdy Vám má být zásilka doručena Vás bude telefonicky kontaktovat dispečer, popřípadě řidič, aby si ověřil, kdy budete k zastižení.

 Důležité pokyny k předání zboží:

  • Objednané zboží se dodává v balení, které určil výrobce zboží. Každý kus posílaného zboží je před expedicí zkontrolován a křehké zboží dodatečně zabaleno. Přesto nelze vyloučit škody,  ke kterým může dojít v průběhu přepravy. Proto je kupující povinen při převzetí zboží zkontrolovat neporušenost obalů a fyzický stav zboží otevřením zásilky. 

 Zde je návod na co je třeba se při kontrole zaměřit:

  • Veškeré sklolaminátové/hliníkové žebříky a pracovní platformy nabízené na našem eshopu www.zebriky-tmt.cz se přepravují nebalené, proto důkladně zkontrolujte, zda nejsou ohnuté příčky nebo proražené bočnice. Drobné nečistoty a mechanické oděrky nejsou v tomto případě důvodem k odmítnutí a reklamaci objednaného zboží. 
  • Ostatních druhy zboží se přepravují v kartonovém obalu nebo v obalu- bublinkové folii. U takovéto zásilky otevřete obal a zkontrolujte obsah zásilky, zda zboží uvnitř není viditelně poškozené.
  • Pokud zjistíte závadu nebo poškození i na obalu, je nutné, abyste tuto skutečnost (rozsah poškození) uvedli v přepravních listech (například potrhaný obal, protržený obal atd.), případně můžete poškozené zboží odmítnout.
  • Tato kontrola se samozřejmě vztahuje pouze na viditelné poškození obalu a viditelné poškození zboží, které nastalo během přepravy a které je patrné při otevření obalu. Není nutné kontrolovat správný počet. Případné skryté vady jsou řešeny v rámci záruky obchodních podmínek.

 Přestože spolupracujeme s prověřenými partnery, může se stát, že se zboží poškodí během manipulace a přepravy. Doporučujeme proto zboží zkontrolovat při převzetí. Pokud se vám zdá, že je obal jakkoliv poškozený, uveďte tuto skutečnost do přepravního(dodacího) listu . Podpisem čistého přepravního listu potvrzujete, že jste zboží převzali bez závad. Poté již není možné vyhovět následným reklamacím na případné mechanické poškození, které bylo způsobeno během přepravy. (viz.vyhláška 163 o silniční přepravě)

 Záruka, reklamace:

Podmínky záruky a způsob reklamace je zpracován v obchodních podmínkách v odstavci 7. Zde najdete praktické rady jak postupovat.

Pokud zjistíte v době záruky závadu (nesmí být způsobena nesprávným užíváním), vadu jakosti atd., je možné nárokovat u naší společnosti opravu zboží nebo jeho výměnu za nové. V tomto případě postupujte následujícím způsobem:

  • Oznamte telefonicky +420 777 785844, nebo elektronicky na email obchod@zebriky-tmt.cz , že Vámi objednané zboží není v pořádku. Upřednostňujeme elektronickou formu, protože pokud k elektronické reklamaci připojíte podrobný popis či fotografie, pomůže to významně ke zkrácení lhůty potřebné k vyřízení.
  • Co nejdříve, nejpozději následující pracovní den se s Vámi telefonicky spojí náš obchodní zástupce, aby projednal, zda se skutečně jedná o vadu jakosti, funkce atd. (někdy se jedná jen o nedorozumění či nepochopení funkce zakoupeného výrobku).
  • Pokud po tomto telefonátu bude zřejmé, že výrobek je skutečně vadný, je nutné jej zaslat na naši adresu.: StavUR s.r.o.,Svárovec 921,Zlín 763 02. K reklamaci přiložte doklad potvrzující zakoupení zboží u naší společnosti. Zboží nám musíte zaslat na Vaše náklady. V případě, že bude Vaše reklamace vyhodnocena jako oprávněná, budou Vám tyto poplatky vráceny.
  • Poté co bude po fyzické kontrole v naší společnosti zřejmé, že výrobek je vadný a je vyloučeno, že vada vznikla nesprávným používáním, provedeme v zákonné lhůtě opravu či výměnu. Posouzení toho, zda bude zboží opraveno nebo vyměněno za nové, přísluší společnosti StavUR s.r.o.
  • Po opravě či výměně zašleme zboží na naše náklady zpět na adresu, kterou udáte při reklamaci.

internetová adresa:  www.zebriky-tmt.cz

Ve Zlíně    dne  1.8.2019